Totalul afișărilor de pagină

duminică, 12 februarie 2012

Dragostea...

Stau cateodata si ma gandesc cum ar fi viata fara dragoste. Cum am fi noi fara dragoste? Probabil ca pustii, neexistand nici o conexiune intre noi si cei din jur. DA, este adevarat.
Dragostea ne defineste ca oameni, si ne ofera toate posibilitatile pentru a gasi si a parcurge drumul spre fericire. Nu este un ideal, nici ceva irealizabil. Depinde doar de noi si de sufletul nostru sa ne gasim acel ”soulmate” care sa ne completeze si sa ne echilibreze. Fiecaruia dintre noi ii este destinat cineva. Mai devreme sau mai tarziu vom intalni acel ”el” sau ”ea”, care ne va oferi noi perspective si ne va umple de iubire.
Un esec nu este echivalent imposibilului. Este lipsa compatibilitatii dintre doua persoane, dar ale carui consecinte vor fi sigur compensate de iubirea oferita de altcineva, aparut la timpul potrivit. Nu trebuie sa disperam, gandind ca ” Eu sunt plina de defecte si pe mine nimeni nu ma va iubi” sau ca ”dragostea nu este pentru mine”. Se spune ca ” prima iubire nu se uita niciodata, dar cea care conteaza cu adevarat este ultima iubire” , iubirea aceea matura, care poate muta muntii din loc.
Si spun asta pentru ca am trait... fiecare despartire mi se parea un capat de lume. Credeam ca nu o sa mai am pe nimeni langa mine si nu voi avea niciodata parte de iubirea aceea ca in povesti. Este adevarat ca doare, indiferent de varsta, intrucat renunti la o parte din viata ta, dedicata cuiva, dar la un moment dat, vom vedea ca a meritat. Eu asa consider, si sunt convinsa de asta. Poate ca viata mea nu a fost roz intotdeauna, dar , cel putin, stiu ca acum este, si va fi in continuare. Nimeni nu ne va putea alunga sentimentele frumoase din suflet, iar iubirea noastra va creste pe zi ce trece. Sunt fericita.... sunteti fericiti si ne completam perfect. Nu spun ca suntem cuplul perfect, dar, cu siguranta, suntem potriviti unul pentru celalalt si ne iubim suficient de mult incat sa nu poata nimic sa ne intineze iubirea. Si cred ca as putea vorbi ore intregi despre el, fara sa obosesc.
Este luna iubirii... si trebuie sarbatorita ca atare... de fapt, iubirea trebuie sarbatorita in fiecare zi si intretinuta toata viata.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu