Totalul afișărilor de pagină

luni, 13 februarie 2012

Review : 100 de motive pentru care te iubesc ❤ ❤ ❤

M-am gandit sa fac un review al postului de luna trecuta si sa continui lista de motive pentru care imi iubesc puiul, pana ajung la 100. Nu a fost deloc greu....as putea scrie pana la 1000 :) Arata cam asa :
❤ 1. pentru felul tau de a fi
❤ 2. pentru ceea ce ma faci sa simt
❤ 3. pentru cum sunt eu cand sunt langa tine
❤ 4. pentru ca , in ciuda problemelor noastre, am trecut mereu peste ele
❤ 5. pentru ca ma apreciezi si sti ce ai langa tine
❤ 6. pentru ca nu esti genul care sa umble din floare in floare
❤ 7. pentru maturitatea ta
❤ 8. pentru ca ai fost singurul care a reusit sa ma schimbe
❤ 9. pentru gesturile tale frumoase
❤10. pentru ca ai fost singurul baiat cu care ma vad si in viitor
❤11. pentru ca sunt fericita langa tine
❤12. pentru ca avem multe amintiri frumoase impreuna
❤13. pentru ca ai stiut cum sa ma faci sa am incredere in mine
❤14. pentru ca intotdeauna sti cum sa ma impaci
❤15. pentru simtul umorului
❤16. pentru ca esti minunat
❤17. pentru ca ai grija de mine
❤18. pentru ca stie ce si cum ma face fericita
❤19. pentru ca sti cum sa ma rasfeti
❤20. pentru ca nu esti violent cu mine
❤21. pentru ca imi esti si iubit, si prieten si frate
❤22. pentru ca esti mereu langa mine
❤23. pentru ca intodeauna esti gata sa ma ajuti
❤24. pentru ca imi faci pe plac
❤25. pentru ca momentele minunate petrecute si vacantele noastre
❤26. pentru starea de siguranta , din toate punctele de vedere, pe care mi-o oferi
❤27. pentru ca ai avut incredere sa imi lasi masina pe mana
❤28. pentru ca esti unic
❤29. pentru ca ma iubesti
❤30. pentru ca ai o rabdare enorma cu mine
❤31. pentru ca stii sa ma linistesti atunci cand plang
❤32. pentru ca adorm linistita langa tine
❤33. pentru ca ma ti in brate toata noaptea
❤34. pentru ca nu ma critici
❤35. pentru ca ador cand ma pupi non stop
❤36. pentru ca radem f mult impreuna
❤37. pentru ca esti tandru
❤38. pentru ca esti dulce
❤39. pentru ca atunci cand ma saruti,ma faci sa simt acel ceva
❤40. pentru ca m-ai ales pe mine
❤41. pentru ca, indiferent de ploaie, ninsoare, tu ai venit la mine
❤42. pentru ca ma placi asa cum sunt
❤43. pentru ca ma inveti multe lucruri
❤44. pentru ca ma sustii
❤45. pentru ca nu ma refuzi niciodata
❤46. pentru ca ma ajuti sa trec peste tot ce este greu
❤47. pentru ca nu te superi cand nu te las sa dormi
❤48. pentru ca rezisti la ”crizele” mele
❤49. pentru ca visezi alaturi de mine la viitoarea noastra familie
❤50. pentru ca stiu ca vei fi un tata minunat
❤51. pentru ca stiu ca vei fi un sot minunat
❤52. pentru ca iti dai seama imediat cand sunt suparata
❤53. pentru ca ai rabdare sa mergi cu mine la cumparaturi
❤54. pentru ca ai incredere sa imi ceri sfaturi
❤55. pentru ca ma incurajezi atunci cand nu cred ca voi reusi
❤56. pentru ca nu ma lasi sa fiu deprimata
❤57. pentru ca nu te superi cand eu ma ”iau” de tine
❤58. pentru ca singura fata pe care ai prezentat-o parintilor
❤59. pentru ca imi inspiri numai lucruri frumoase
❤60. pentru ca suntem diferiti, dar cu viziune comuna
❤61. pentru ca intotdeauna ti cont si de ce spun eu
❤62. pentru ca ai dat un sens vietii mele
❤63. pentru ca uit de toata lumea cand sunt cu tine
❤64. pentru ca as sta non stop langa tine
❤65. pentru ca nu ma satur de tine
❤66. pentru micile detalii care ne fac momentele frumoase
❤67. pentru ca ai tai tin la mine
❤68. pentru ca esti dispus sa faci unele lucruri, doar pentru ca asa vreau eu
❤69. pentru ca treci usor peste orice problema
❤70. pentru ca nu te superi ca uneori ma port ca un bebe
❤71. pentru ca alaturi de tine am descoperit multe lucruri/locuri
❤72. pentru ca impreuna am facut lucruri noi pentru amandoi
❤73. pentru ca existi
❤74. pentru ca imi spui ”faci cum vrei tu ”
❤75. pentru ca razi cand eu ma enervez
❤76. pentru ca ma gandesc la tine tot timpul
❤77. pentru ca eu scriu 5 sms in 1, iar tu in 3 cuvinte ai spus tot ce vreau sa aud
❤78. pentru ca te-am intalnit atunci cand imi era greu
❤79. pentru ca nu ai avut un singur scop, ca majoritatea baietilor
❤80. pentru ca e suficienta o secunda langa tine ca sa nu mai vreau sa plec niciodata
❤81. pentru ca ador mirosul pielii tale
❤82. pentru ca nu obosesti sa imi explici ca nu iesi la agatat
❤83. pentru ca nu te temi sa mananci ceva gatit de mine
❤84. pentru ca iti plac toate cd-urile facute de mine
❤85. pentru ca ai pastrat toate cadourile de la mine
❤86. pentru ca ti rama cu pozele noastre ”la vedere”
❤87. pentru ca langa tine am avut experiente noi
❤88. pentru ca mereu imi aduci cele mai frumoase flori
❤89. pentru ca avem 3 ani impreuna
❤90. pentru ca am invatat ca fericirea vine din lucruri marunte
❤91. pentru ca ai spus ca eu fac cel mai bun masaj
❤92. pentru ca ma lasi sa imi mut si ursuletii mei de plus la tine
❤93. pentru ca ai cautat peste tot un ursulet frumos pentru mine, doar pentru ca eu imi doream unul
❤94. pentru ca pot sa spun ca exista ”NOI”
❤95. pentru ca imi oferi stabilitate din toate punctele de vedere
❤96. pentru ca imi este mereu dor de tine
❤97. pentru ca nu te deranjeaza sa ai poze cu noi imprimate pe ”n” lucruri
❤98. pentru ca esti extraordinar
❤99. pentru ca preferi sa exprimi ce simti prin fapte, nu prin vorbe
❤100. pentru ca il iubesc fara sa ma intreb ”de ce?” , si nu as renunta la el pentru nimic !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu